Ik wil klant of leverancier worden. Hoe meld ik me aan?
Wat leuk! Je kunt je aanmelden via ons ‘aanmeldformulier’. Stuur de gevraagde stukken mee en wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen. De verwerking van de aanvraag duurt gemiddeld 1 tot 3 werkdagen.
Kan ik mijn bedrijfsgegevens wijzigen?
Ja, dat kan. Vul hiervoor het wijzigingsformulier in die te vinden is in je account.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Je kunt een nieuw wachtwoord opvragen via deze ‘pagina’.
Kan ik als particulier bij jullie kopen?
Wij leveren aan slijterijen, avondwinkels en groothandels. Dus niet aan particulieren en horeca. Ben je op zoek naar een specifiek product van ons? Neem dan contact op met ons of jouw slijter om te vragen naar de beschikbaarheid.
BESTELLEN EN LEVERING
Wat zijn de minimale bestelhoeveelheden voor franco levering?
Voor bezorging buiten Den Haag*: 1200 euro exclusief. BTW Voor bezorging binnen Den Haag: 1000 euro exclusief. BTW
Voor afhalen hebben wij een minimum van 24 flessen.
* voor de Waddeneilanden gelden andere tarieven. Neem contact op met de verkoopafdeling.
Wat zijn de kosten als ik minder bestel dan het bedrag voor franco levering?
Wij rekenen vrachtkosten volgens onderstaande tabel:
Orderbedrag
Den Haag
Vrachtkosten
Buiten Den Haag
Vrachtkosten
Boven
€ 1000
€ 0,00
€ 1200
€ 0,00
Tussen
€700-€1000
€ 17,50
€800-€1200
€ 17,50
Tussen
€350-€700
€ 25,00
€400-€800
€ 25,00
Tussen
€0 – €350
€ 40,00
€0-€400
€ 40,00
Alle bedragen exclusief BTW.
Wanneer leveren jullie?
Onze standaardleverdagen zijn van maandag t/m vrijdag. Voor 10.00 uur besteld (en betaald) is de volgende dag geleverd. Wij leveren standaard tussen 08:00 uur en 18:00 uur. Het standaard opgeven van (kortere) tijdvensters is niet mogelijk.
Een product is niet op voorraad. Wat nu?
Natuurlijk proberen wij om dit zo snel mogelijk weer op voorraad te hebben. Wil je op de hoogte worden gebracht als het artikel er weer is? Klik dan op ‘geef een seintje’ bij het artikel. Artikelen die niet op voorraad zijn, kunnen wij helaas niet naleveren.
Ik heb een klacht over de levering. Hoe meld ik die?
Ga naar jouw account, kies in de ordergeschiedenis de order en gebruik de knoppen
Afwijkingen en schades dienen binnen 24 uur na ontvangst te worden gemeld!
Kan ik goederen retourneren?
Een retour aanvragen kan via de ordergeschiedenis in je account. Kies in de order de retour knop.
Vul het aantal, soort en reden van retour in. Wij zullen beoordelen of deze artikelen geretourneerd kunnen worden.
Kan ik ook per fles bestellen?
Ja, je kunt bij ons per fles bestellen. Wij rekenen hiervoor een kleine toeslag van 0,15 per fles, als het aantal niet deelbaar is door 6.
BETALINGEN
Hoe kan ik bij jullie betalen?
Betaling kan gedaan worden via:
Pin
Bankoverschrijving (langere levertijd)
Mollie Ideal Afrekenen
PRIJZEN
Ik zie geen prijzen?
Wij laten pas prijzen zien nadat je bent ingelogd op je account.
CONTACT
Wat zijn de openingstijden?
Wij zijn op van maandag tot zaterdag open van 09:00 t/m 18:00 uur.